Všeobecné obchodné a zmluvné podmienky
1. Čo sú všeobecné obchodné a zmluvné podmienky
Tieto Všeobecné obchodné a zmluvné podmienky (ďalej ako „VOP“) upravujú podmienky
poskytovania služieb a predaja tovarov v športovo - relaxačnom centre GOODPLACE na
adrese Nitrianska 100, 920 27 Hlohovec, ktoré prevádzkuje spoločnosť MP
GOODPLACE s. r. o. , so sídlom Rezedová 1488/14, 821 01 Bratislava, IČO: 55549292,
zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava, oddiel: Sro, vložka č. 170784/B
(ďalej ako „Prevádzkovateľ“).
Pri registrácii do elektronického prístupového systému a/alebo pri objednaní služieb
GOODPLACE, najneskôr však súhlasom so začatím poskytovania služieb, uzatvára Klient s
Prevádzkovateľom zmluvu o poskytovaní služieb športovo-relaxačného centra GOODPLACE
(ďalej ako „zmluva“), ktorá sa riadi týmito VOP a tie sa stávajú neoddeliteľnou súčasťou
zmluvy medzi Klientom a Prevádzkovateľom.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo aktualizovať, zmeniť alebo nahradiť akúkoľvek časť
týchto VOP a to kedykoľvek, zmeny oznámi na svojej webovej stránke www.opengym.sk.
Aktualizované znenie VOP je k dispozícii aj v informačnom kiosku centra GOODPLACE. Je v
záujme Klienta pravidelne kontrolovať webovú stránku Prevádzkovateľa, pretože
poskytovanie Služieb a predaj Tovarov Prevádzkovateľom sa vždy riadi VOP aktuálnymi v
čase poskytnutia Služby alebo predaja Tovaru.
Podmienky spracúvania osobných údajov Prevádzkovateľom upravujú tiež Podmienky
ochrany osobných údajov GOODPLACE, ktoré sú zverejnené v priestoroch centra a na
webstránke www.opengym.sk .
2. Definované pojmy
Pre účely týchto VOP majú nižšie uvedené pojmy nasledovný význam:
- Prevádzkovateľ je spoločnosť GOODPLACE s. r. o. , so sídlom Rezedová 1488/14, 821 01
Bratislava, IČO: 55549292, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava,
oddiel: Sro, vložka č. 80238/L Kedykoľvek sa v týchto VOP uvádza „my“, „nám“ alebo „naše“,
referuje to k osobe Prevádzkovateľa.
- Klient je fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá má záujem využívať alebo využíva
služby GOODPLACE alebo nakupuje Tovar v priestoroch GOODPLACE. - GOODPLACE je
prevádzka Prevádzkovateľa, športovo-relaxačné centrum GOODPLACE na adrese
Nitrianska 100, 821 01 Bratislava;
- Priestory znamená priestory GOODPLACE, v ktorých poskytuje služby fitnescentra, na
adrese Nitrianska 100, 821 01 Bratislava, priestory parkoviska pred budovou a ďalšie
pozemky prislúchajúce k Budove využívané prevádzkovateľom v súvislosti s prevádzkou
športovo-relaxačného centra;
- Cenník je aktuálny prehľad cien za Služby; cenník je zverejnený na webovej stránke
www.goodplace.sk a je k nahliadnutiu aj v priestoroch GOODPLACE; - Elektronický
registračný a rezervačný systém alebo tiež ERR Systém je systém údajov informácií
a technologických zariadení Prevádzkovateľa, prostredníctvom ktorého si môžu Klienti
rezervovať služby GOODPLACE, platiť za ne, získať prístupové QR kódy na vstupy do
priestorov GOODPLACE a prostredníctvom ktorého Prevádzkovateľ riadi, kontroluje a
eviduje vstupy do GOODPLACE a využívanie Služieb; - Prevádzková doba je prevádzková
doba GOODPLACE, ktorou je Po-Ne čas 07:00-22:00
- Služby sú služby poskytované fitnescentrom GOODPLACE podľa čl. 3 týchto VOP, ktorými
sú najmä (1) služba fitnescentra ako priestoru na individuálne športovanie a (2) vedené
skupinové tréningy podľa rozvrhu GOODPLACE.
Služba vedených skupinových tréningov sú dostupné len po predošlej registrácii v
Elektronickom registračnom a rezervačnom systéme a rezervácii termínu vopred za
podmienok týchto VOP. - Tovar je doplnkový tovar, ktorý si môže Klient kúpiť v Priestoroch
GOODPLACE, a to najmä teplé a studené nápoje a výživové doplnky/snacky.
- Kredit je časovo limitované predplatné na služby Prevádzkovateľa, ktoré Klient registrovaný
v ERR Systéme uhradí vopred Prevádzkovateľovi prostredníctvom platobnej brány na
webovej stránke Prevádzkovateľ, platobného kiosku alebo predajného automatu v
Priestoroch, a s využitím tohto predplatného (Kreditu) môže Klient po dobu platnosti
Kreditu rezervovať Služby a platiť za Tovary a Služby Prevádzkovateľa.
3. Obsah a rozsah Služieb
Vstup a využitie priestorov GOODPLACE na individuálne cvičenie:
Základná služba poskytovaná GOODPLACE je časovo obmedzený vstup pre jedného
Klienta do Priestorov GOODPLACE za účelom individuálneho cvičenia a športovania (ďalej
ako „vstup“). Táto služba umožňuje Klientovi, aby použil na individuálne cvičenie v súlade s
podmienkami bežného užívania a týmito VOP Priestory GOODPLACE s výnimkou priestorov
podľa bodu 3.1.2 a priestory šatne a hygienických zariadení, a to po určený čas, podľa týchto
VOP.
Klient berie na vedomie, že vzhľadom na skupinové cvičenia alebo skupinovú prípravu
športovcov, môžu byť niektoré miestnosti GOODPLACE uzavreté pre individuálne cvičenie
po určitý čas aj bez predchádzajúceho upozornenia a Klient nemá nárok na zľavu alebo
vrátenie kreditu v takom prípade z dôvodu, že nemôže takúto časť Priestorov pri vstupe
využiť.
Vstup do Priestorov nezahŕňa služby trénera ani využitie vyhradených strojov v Priestoroch.
Vyhradené stroje sú také stroje, ktoré možno využívať iba pod dohľadom trénera a nie sú
určené na individuálne športovanie. Takéto stroje sú viditeľne označené nápisom
POUŽÍVANIE IBA POD DOHĹADOM TRÉNERA alebo obdobným nápisom s rovnakým
zmyslom. Použitie iných prístrojov je súčasťou vstupu, avšak Klient je povinný rešpektovať
pokyny na ich obsluhu, používanie a pokyny personálu GOODPLACE a všetky použité stroje
uviesť do pôvodného stavu a dezinfikovať, použité náradie a pomôcky dezinfikovať a odložiť
na vyhradené miesto.
Doba trvania jedného vstupu je najviac 120 minút, ktoré začínajú plynúť Momentom vstupu
Klienta do Budovy cez prístupový systém Prevádzkovateľa. Pokiaľ Klient zotrvá v Priestoroch
GOODPLACE dlhšie ako 120 minút od prvého vstupu, bude mu pri odchode z Priestorov
zaúčtovaný ďalší vstup, ktorý je Klient povinný uhradiť, alebo bude odrátaný z jeho
predplateného Kreditu. V prípade, že Klient zotrvá v Priestoroch kratšie, nemá nárok na
žiadnu kompenzáciu za nevyčerpaný čas vstupu. Vstup je Prevádzkovateľ oprávnený
kedykoľvek ukončiť a požiadať Klienta o opustenie Priestorov v prípade, že Klient porušil
svoje povinnosti podľa týchto VOP alebo nedodržal iné pokyny Prevádzkovateľa, ktoré slúžia
na ochranu zdravia a bezpečnosti Klientov v Priestoroch alebo na predchádzanie škodám,
pričom v takom prípade Klient nemá nárok na žiadnu kompenzáciu za nevyčerpanú časť
Služieb alebo nevyčerpaný časový limit jednorazového vstupu.
Cenu za vstup je možné uhradiť ako cenu jednorazového vstupu s použitím automatu v
Priestoroch alebo bude odrátaná z Kreditu Klienta za podmienok týchto VOP. V prípade
zakúpenia časovej permanentky, táto oprávňuje Klienta na neobmedzený počet vstupov
počas doby jej platnosti a počas prevádzkového času Prevádzkovateľa.
4. Registrácia Klienta v ERR Systéme a podmienky registrácie, odstúpenie od zmluvy
a jej skončenie
Pre využívanie niektorých Služieb a výhodnejšie ceny Služieb je potrebné, aby sa Klient
vopred registroval v ERR Systéme GOODPLACE prostredníctvom stránky www.opengym.sk
Registrácia je bezplatná. Pri registrácii Klient schváli tieto VOP a oboznámi sa aj s
podmienkami spracúvania osobných údajov.
Klienti, ktorí sú v čase vydania týchto VOP už registrovaní v predchádzajúcom klientskom
systéme Prevádzkovateľa budú pri prvom vstupe do Priestorov po platnosti týchto VOP
vyzvaní, aby na registračnom kiosku potvrdili aktuálnosť svojich údajov, pridelili k ním svoju
fotografiu, oboznámili sa s VOP a inými podmienkami poskytovania služieb a bude im
následne vydaná ID karta. (Poplatok za vystavenie novej ID karty je 5,00 EUR). Registrácia
Klienta je povinná pre zakúpenie služby / tovaru a na rezerváciu miesta na individuálnom /
skupinovom cvičení. Registračný formulár obsahuje nasledovné povinné údaje: meno a
priezvisko Klienta, ulica, číslo domu, mesto a PSČ jeho trvalého pobytu/kontaktnej adresy,
telefónne číslo, emailovú adresu Klienta a heslo do zákazníckeho účtu v ERR Systéme. V
registračnom formulári tiež Klient potvrdí, že má viac ako 16 rokov a svoj súhlas s týmito
VOP a oboznámenie sa s podmienkami spracúvania osobných údajov.
Po vyplnení registračného formuláru sa Klientovi vytvorí registrovaný zákaznícky profil a je
pre neho vygenerovaný osobný prístupový QR kód, ktorý je automaticky zaslaný na
telefónne číslo a emailovú adresu Klienta, ktoré boli zadané pri registrácii.
Kedykoľvek po vytvorení profilu je Klient oprávnený prostredníctvom platobnej brány,
platobného kiosku alebo automatu v Priestoroch zaplatiť predplatné za Služby v minimálnom
rozsahu jednorazového vstupu pri použití predplatného (Kreditu), pre nečlena (teda v čase
vydania týchto VOP je to najmenej 5,90 EUR). Až po zaplatení predplatného je možné prvé
rezervovanie a využitie Služieb. QR kód / ID karta pridelený Klientovi pri registrácii ho
identifikuje ako konkrétneho registrovaného Klienta GOODPLACE pri
vstupe a výstupe z jej priestorov a pri objednávaní Služieb a platení za Služby v Priestoroch.
Na zákazníckom účte v ERR Systéme má Klient prístup k informáciám o svojom
predplatnom služieb – výške Kreditu, platnosti Kreditu, ktorý je časovo obmedzený podľa
týchto VOP, prehľad o jeho využití. Prostredníctvom ERR Systému Prevádzkovateľ
doručuje GOODPLACE aj elektronické faktúry za uhradené predplatné Služieb.
Registráciou Klient súhlasí s tým, že faktúry za uhradené predplatné Služieb a Tovarov mu
budú zasielané v elektronickej forme. Stav svojho Kreditu môže Klient zistiť prípadne doplniť
aj použitím QR kódu v automate v Priestoroch.
Registrácia Klienta mladšieho ako 16 rokov: Registrácia prostredníctvom webového
rozhrania je dostupná iba pre Klientom, ktorí majú najmenej 16 rokov a to s ohľadom na čl. 8
ods. 1 všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov. Zároveň sa má za to, že až vek
16 rokov je dostatočným na to, aby Klient sám uzavrel zmluvu riadiacu sa týmito VOP
s Prevádzkovateľom v súlade s § 9 Občianskeho zákonníka. V mene a za Klienta mladšieho
ako 16 rokov uzatvára zmluvu s Prevádzkovateľom a registruje ho do RSS Systému jeho
zákonný zástupca. Registrácia Klienta mladšieho ako 16 rokov sa realizuje osobne, za
prítomnosti zákonného zástupcu, potvrdením uzavretia zmluvy v písomnej forme na recepcii
GOODPLACE v časoch dostupnosti služieb recepcie a platia pre ňu rovnako tieto VOP.
Právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku v lehote 14 dní: Pokiaľ sa Klient
registruje prostredníctvom webovej stránky, schváli tieto VOP na webovom rozhraní a uhradí
predplatné za Služby prostredníctvom webovej platobnej brány, bez prítomnosti v
Priestoroch, má právo do tejto zmluvy odstúpiť v zmysle § 7 zákona 102/2014 Z.z. o o
ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy
uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a
o zmene a doplnení niektorých zákonov a to v lehote 14 dní od uzavretia zmluvy (registrácie
v systéme). Ak si však Klient kedykoľvek počas tejto lehoty rezervuje niektorú Službu
prostredníctvom ERR Systému, potom rezerváciou Služby dáva výslovný súhlas s
poskytnutím služby a je týmto riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca
právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému
poskytnutiu služby. Právo na odstúpenie od zmluvy sa nevzťahuje na prípady, kedy je
registrácia v ERR Systéme a/alebo platba predplatného za Služby vykonaná v Priestoroch
Prevádzkovateľa prostredníctvom platobného kiosku alebo automatu.
Postup pri odstúpení od zmluvy: Odstúpenie od zmluvy je Klient povinný doručiť
Prevádzkovateľovi do uplynutia lehoty a to spravidla na formulári, ktorý je prílohou č. 2 týchto
VOP. Formulár je možné doručiť poštou, elektronicky na emailovú adresu
Prevádzkovateľa info@opengym.sk alebo osobne v Priestoroch. Lehota je zachovaná ak je v
jej posledný deň odstúpenie podané na prepravu (odoslané). Prevádzkovateľ do 15
pracovných dní od doručenia odstúpenia od zmluvy zruší elektronické zákaznícke Konto
klienta a vráti uhradený Kredit na jeho bankový účet uvedený v odstúpení od zmluvy.
Vrátenie predplatného Služieb (Kreditu) v hotovosti nie je možné.
Skončenie zmluvy, zrušenie registrácie a vrátenie kreditu: Zrušenie registrácie a zrušenie
zákazníckeho konta je možné na základe žiadosti Klienta doručenej poštou na adresu
Prevádzkovateľa alebo emailom na adresu info@opengym.sk alebo
výpovede Klienta alebo Prevádzkovateľa za podmienok Občianskeho zákonníka. Pri
doručenej žiadosti je Prevádzkovateľ oprávnený kontaktovať Klienta telefonicky a overiť jeho
totožnosť, následne žiadosť schváli. Schválením žiadosti Klienta o zrušenie registrácie
Prevádzkovateľom je zmluva medzi Klientom a Prevádzkovateľom skončená dohodou a
zákaznícke konto
Klienta bude zrušené. Prevádzkovateľ Klientovi do 30 kalendárnych dní od zrušenia konta
vráti nevyčerpaný platný Kredit (teda Kredit, pre ktorý neuplynula doba platnosti) po
odpočítaní manipulačného poplatku vo výške jednorazového vstupu na krytie nákladov
administratívy zrušenia konta a prevodu prostriedkov na účet Klienta. Kredit bude vrátený
bezhotovostným prevodom na účet Klienta v Slovenskej republike uvedený v žiadosti o
zrušenie registrácie, vrátenie Kreditu v hotovosti nie je
možné. Táto zmluva sa tiež automaticky skončí a zákaznícke konto Klienta bude zrušené v
prípade, ak ani do 24 mesiacov od skočenia platnosti posledného uhradeného Kreditu si
Klient nezaplatí žiadne ďalšie predplatné na Kredit ani neobjedná žiadne Služby ani počas
tejto lehoty nedoručí Prevádzkovateľovi žiadosť o predĺženie platnosti zákazníckeho konta.
5. Platenie za Služby
Jednorazový vstup bez registrácie – platenie prostredníctvom automatu: Vstup do priestorov
GOODPLACE je možný iba s platným vstupným QR kódom alebo za podmienky zaplatenia
ceny jednorazového vstupu pred odchodom z Priestorov. Každý
zaplatený jednorazový vstup oprávňuje Klienta, aby využil službu fitnescentra GOODPLACE
na individuálne športovanie a tréning podľa bodu 3.1 VOP. Platba za jednorazový vstup sa
realizuje tak, že si Klient v automate v Priestoroch, ktorý prijíma platobné karty zakúpi
jednorazový QR kód, ktorý použije na opustenie priestorov.
Platenie s registráciou v ERR Systéme. Predplatné na Služby (Kredit) a permanentka.
Rezervácia skupinového tréningu a účasť na ňom, rezervácia alebo kúpa permanentky sú
možné iba pre Klienta registrovaného v ESS Systéme, ktorého uhradené predplatné služieb
(Kredit) postačuje na úhradu ceny vybranej Služby podľa aktuálneho cenníka
prevádzkovateľa. Registrovaný Klient platí za Služby tým spôsobom, že po prihlásení do
zákazníckeho konta buď prostredníctvom platobnej brány na webovej stránke, alebo v
Priestoroch GOODPLACE využitím platobného kiosku alebo platobného automatu a s
použitím svojho QR kódu zaplatí určitú sumu ako časovo obmedzené predplatné na Služby,
a to pri prvej úhrade najmenej 5,90 EUR (ďalej toto predplatné za služby ako „Kredit“). Tento
Kredit sa eviduje na jeho zákazníckom konte v ERR Systéme a tento Kredit môže Klient
využívať na platenie za Služby, Tovary a za permanentky. Cena objednaného
individuálneho/skupinového tréningu sa odráta Klientovi z predplateného kreditu pri
objednaní a prípadne sa mu vráti (čiastočne alebo úplne) sa podmienok ustanovení o
STORNE podľa týchto VOP opätovným pripísaním na jeho kredit. Pokiaľ nejde o vopred
rezervované Služby, pre ktoré sa platba z kreditu odráta už pri rezervácii, odráta sa Klientovi
platba za Službu z kreditu pri vstupe do Priestorov alebo
najneskôr pri opustení Priestorov (Služby podliehajúce časovému limitu). Platenie za
jednotlivé vstupy podľa bodu 3.1 VOP sa odráta z Kreditu Klienta automaticky pri odchode z
Priestorov podľa dĺžky trvania vstupu. Platenie za Tovary prostredníctvom Kreditu je možné v
tovarovom automate v Priestoroch. Stav Kreditu je možné zistiť po prihlásení do systému na
webstránke, v platobnom kiosku alebo v automate v Priestoroch. Všetkými týmito spôsobmi
je tiež možné zvýšenie Kreditu (zaplatenie ďalšieho predplatného na Služby), v automate v
hotovosti a inak prostredníctvom bezhotovostných prostriedkov.
Čas platnosti Kreditu: Predplatné za Služby (Kredit) môže Klient využiť na úhradu cien
Služieb a Tovaru počas časovo obmedzeného obdobia 12 mesiacov od jeho pripísania na
zákaznícke konto Klienta – táto doba sa ďalej označuje ako doba platnosti Kreditu. Doba
platnosti Kreditu sa automaticky predlžuje o ďalších 12 mesiacov v momente, keď je Kredit
zvýšený o ďalšiu platbu Klienta vo výške najmenej 5,90 EUR. Uhradené predplatné na
Služby (Kredit) je Klient povinný využiť na rezervovanie a platenie Služieb alebo Tovarov
počas jeho platnosti, teda počas 12 mesiacov od zaplatenia, inak sa jeho platnosť skončí. Ak
nie je predplatné za Služby (Kredit) využité počas doby platnosti Kreditu ani nie je táto doba
predĺžená ako je uvedené vyššie, platnosť predplatného za Služby (Kreditu) skončí. Kredit,
ktoré platnosť skončila nemožno využiť po časovom limite platnosti na úhradu Služieb ani
Tovarov. Nevyčerpaný Kredit, ktorého platnosť sa skončila, prevádzkovateľ Klientovi nevracia
a uplynutím doby platnosti Kreditu zanikne prípadný nárok Klienta na vrátanie
nevyčerpaného kreditu Klientovi. Prevádzkovateľ môže Klienta upozorniť pred skončením
platnosti Kreditu na poslednú možnosť jeho vyčerpania. V odôvodnených prípadoch je na
žiadosť Klienta, ktorá však musí byť Prevádzkovateľovi doručená pred skončením platnosti
Kreditu Prevádzkovateľovi Prevádzkovateľ oprávnený (nie však povinný) platnosť
predplatného na Služby (Kreditu) predĺžiť.
Typy a platnosť permanentiek Registrovaným Klientom Prevádzkovateľ umožňuje
prostredníctvom ERR Systému kúpu časových permanentiek, ktoré sa vzťahujú výhradne na
službu bežného vstupu. Zakúpená permanentka oprávňuje Klienta na neobmedzený počet
vstupov podľa bodu 3.1 týchto VOP počas doby jej platnosti. Permanentka sa nevzťahuje na
služby skupinového tréningu alebo sauny a nemožno ju použiť na využitie takýchto služieb
ani na platenie za Tovar. Permanentka je neprenosná a platí výhradne pre jedného
registrovaného Klienta. V prípade zistenia porušenia opatrenia prenosnosti na inú osobu ako
registrovanú, bude účet automatický zrušený a registrovanej osobe, tak ako aj osobe ktorá
chcela vužiť cudziu karty zamedzený ďalší vstup a presun ich údajov na black list. Tovar a
platenie za Tovar Tovar sa priestoroch GOODPLACE kupuje a predáva výhradne
prostredníctvom predajných automatov. Podrobné inštrukcie na nákup Tovaru sú zverejnené
priamo na automate, rovnako ako ceny Tovaru. Zaplatenie ceny za Tovar je možné s
použitím mincí vo vyznačenej hodnote ako aj započítaním na predplatený kredit
registrovaného Klienta v ERR Systéme. Kúpa Tovaru neoprávňuje kupujúceho na
poskytovanie žiadnych Služieb ani zotrvanie v Priestoroch GOODPLACE. Žiadna Služba
nezahŕňa ako svoju súčasť poskytnutie Tovaru Klientovi. Nepresnosť QR kódu a
permanentky: Pridelený Klientsky QR kód slúži na identifikáciu Klienta a spája sa vždy s
konkrétnym registrovaným Klientom. Jeho využitie inými osobami nie je dovolené a Klient nie
je oprávnený umožniť použitie Klientskeho QR kódu ani permanentky inou osobou.
Prevádzkovateľ je oprávnený odoprieť poskytnutie Služby osobe, ktorá použila
Klientsky QR kód, ktorý jej nepatrí. V prípade, že Klientsky QR kód Klienta, ktorý má časo
permanentku podľa bodu 5.4 využíva iná osoba ako registrovaný Klient je Prevádzkovateľ
oprávnený požadovať a Klient je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu za neoprávne
prenesenie QR Kódu, a to vo výške päťnásobku nezľavneného jednorazového vstupu za
každý vstup, kedy QR kód použila iná osoba ako Klient. Túto zmluvnú pokutu je
Prevádzkovateľ oprávnený započítať na predplatený Kredit Klienta a v prípade, že ten
nepostačuje na úhradu, žiadať dodatočnú úhradu Klientom, ktorú je Klient povinný uhradiť
do 5 dní od výzvy Prevádzkovateľa. Zároveň táto osoba bude následne evidovaná na
Blackliste. Stratu alebo možné zneužitie QR Kódu je Klient povinný bezodkladne hlásiť
Prevádzkovateľovi, ktorý QR Kód zneplatní a vydá Klientovi nový QR kód.
6. Vstupy do Priestorov, ich opustenie a prístupový systém
Súčasťou ERR Systému je aj prístupový systém, v ktorom sú riadené vstupy do Priestorov
GOODPLACE. Vstup do priestorov GOODPLACE a výstup z nich je kontrolovaný
prostredníctvom elektronických zariadení s evidenciou času vstupu/odchodu a povolený s
použitím QR kódu. Pri priestore vstupu je tiež umiestnená kamera kamerového systému
Prevádzkovateľa a informácie o podmienkach vstupu. Vstupné dvere do priestorov
GOODPLACE sa mimo štandardných otváracích hodín otvoria pri naskenovaní QR kódu
návštevníka a rovnaký QR kód použije návštevník aj na prechod cez turniket. Prístupový
systém zaznamenáva čas vstupu a opustenia priestorov. Pokiaľ tento čas presiahne určený
časový limit pre využívanú Službu, započíta sa Klientovi ďalší vstup (prípadne ďalšie vstupy),
a to podľa celkového času stráveného v GOODPLACE. Taktiež ak klient využíva pridelené
parkovisko a prekročí čas 2hod., ktoré sú zadarmo, tak doplatí 1euro za každú začatú
hodinu. Pridelený QR kód pre prístupový systém je Klient povinný chrániť pred stratou,
kopírovaním alebo zneužitím. Jeden QR kód oprávňuje na vstup do GOODPLACE iba jednu
osobu. V prípade, že jeden QR kód použije viacero osôb (okrem výnimiek výslovne
uvedených v týchto VOP) je registrovaný držiteľ kódu povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo
výške päťnásobku jednorazového vstupu za každú osobu, ktorá vstúpila do priestorov na
jeho QR kód alebo ich s použitím jeho QR kódu opustila. Výnimkou je iba návšteva
GOODPLACE za účelom prvej registrácie, sprevádzanie dieťaťa (do 16 rokov) na skupino
alebo športový tréning a nevyhnutné sprevádzanie osoby so zdravotným alebo iným
postihnutím. Pokiaľ návštevník priestorov GOODPLACE nemá vstupný QR kód, ale chce
využiť služby GOODPLACE, môže pre vstup do priestorov použiť na prístupovom systéme
tlačidlo Jednorázový vstup. V takom prípade je informovaný o tom a pri vstupe súhlasí s tým,
že sa oboznámil s týmito VOP a zaväzuje sa uhradiť cenu jednorazového vstupu alebo sa
registrovať v ERR Systéme a vložiť minimálny kredit podľa bodu 4.2 VOP. Registrácia priamo
v prevádzke GOODPLACE je možná cez aplikáciu v mobilnom telefóne, alebo cez Kiosk.
7. Prevádzkový čas GOODPLACE
Využitie Služieb a nákup Tovarov v GOODPLACE je možné iba počas Prevádzkového času
GOODPLACE, ktorý je Pondelok – Nedeľa 07:00 – 22:00
Plánované obmedzenia prevádzky:
Prevádzkovateľ má právo prerušiť alebo obmedziť poskytovanie služieb GOODPLACE na
nevyhnutnú dobu z prevádzkových dôvodov napr. pri nevyhnutných opravách a údržbe, v
takom prípade najmenej 24 hodín vopred oznámi Klientom prostredníctvom webovej stránky
obmedzenie prevádzky. Rezervované Služby budú poskytnuté v takom prípade v
náhradných termínoch.
Neplánované obmedzenia prevádzky:
Prevádzkovateľ oprávnený kedykoľvek na potrebný čas prerušiť, pozastaviť alebo obmedziť
prevádzku GOODPLACE z dôvodov, kedy je jeho prevádzka neplánovane ohrozená alebo
obmedzená vonkajšími faktormi (napr. z dôvodu prírodnej katastrofy, iných prípadov vyššej
moci, odstávky vody, kúrenia alebo elektriny) alebo predpismi, nariadeniami a opatreniami
vlády alebo orgánov verejnej správy alebo inými okolnosťami nezávislými od vôle
Prevádzkovateľa, ktoré Prevádzkovateľ nemohol rozumne predpokladať ani ich odvrátiť. V
takom prípade nevzniká Klientovi nárok na kompenzáciu za Služby, ktoré sa začali
poskytovať a nemohli byť dokončené ani za presunutie termínov objednaných Služieb,
Pokiaľ ide o kurzy alebo série cvičení s vopred určenými termínmi, ktoré nemožno v daných
termínoch poskytnúť v priestoroch GOODPLACE, je GOODPLACE oprávnené nahradiť ich
online službami v rovnakých alebo náhradných termínoch alebo poskytnúť v inom čase
prípadne v iných priestoroch, bez nároku na zľavu alebo vrátanie ceny kurzov alebo Služieb
Klientom.
8. Bezpečnosť a zdravotný stav Klienta
Klient zodpovedá sám za svoj zdravotný stav a berie na vedomie, že Prevádzkovateľ
nevyhodnocuje vhodnosť individuálneho alebo skupinového cvičenia o ohľadom na jeho
zdravotný stav. Pred každým cvičením je Klient povinný zvážiť svoj aktuálny zdravotný stav a
tomu prispôsobiť druh cvičenia, intenzitu, záťaž a dĺžku cvičenia.
Ak má Klient zdravotné obmedzenia alebo pochybnosti o svojom zdravotnom stave
- mal by pred cvičením prekonzultovať svoj stav so svojím lekárom a rešpektovať jeho
odporúčania
- mal by lektorovi skupinového cvičenia uviesť obmedzenia a výhrady pred začatím
skupinového cvičenia a to pred každou hodinou osobitne, pretože tieto informácie
Prevádzkovateľ ani lektori nezaznamenávajú ani nespracúvajú z dôvodu minimalizácie
spracúvaných osobných údajov, obzvlášť údajov o zdraví Klientov
- mal by sledovať svoj zdravotný stav počas cvičenia a cvičenie prerušiť alebo ukončiť, ak
začne cítiť bolesť alebo zdravotné ťažkosti.
Prevádzkovateľ je oprávnený neposkytnúť Službu alebo ukončiť poskytovanie Služby
Klientovi, ktorého zdravotný stav sa javí ako rizikový a u ktorého by poskytovanie Služby
mohlo ohroziť jeho zdravie alebo zdravie iných Klientov a to bez náhrady poplatku za Službu,
ak už Službu začal poskytovať.
9. Základné podmienky správania v GOODPLACE
Podrobné podmienky správania sa v prevádzke GOODPLACE určuje prevádzkový poriadok
a tieto VOP obsahujú výber najdôležitejších z nich, bez obmedzenia prevádzkového
poriadku. V prípade rozporu medzi tými VOP a prevádzkovým poriadkom, má prednosť
prevádzkový poriadok.
Základné povinnosti Klienta: Každý Klient je povinný :
- dodržiavať prevádzkový poriadok a tieto VOP
- zachovávať čistotu a hygienu v Priestoroch, v prípade zistenia akéhokoľvek hygienického
nedostatku informovať pracovníka GOODPLACE, alebo infolinku Fitness centra.
- dodržiavať všetky protiepidemiologické opatrenia vzťahujúce sa na prevádzku
GOODPLACE,
- neodkladne informovať pracovníka GOODPLACE v prípade náhleho zhoršenia
zdravotného stavu, prípadne spozorovania zdravotných ťažkostí u inej osoby,
- šetrne zaobchádzať so zariadením a strojmi v GOODPLACE a nepoškodzovať priestory a
majetok Prevádzkovateľa alebo tretích osôb v Priestoroch,
- po ukončení individuálneho alebo skupinového cvičenia uložiť použité náradie na miesto na
to určené, nevynášať náradie z priestorov na to určených v centre, ani z centra)
- vydezinfikovať používané náradie a zariadenia bezodkladne po použití dezinfekčným
prostriedkom na to určeným
Zákazy: V Priestoroch GOODPLACE a na pozemkoch prislúchajúcich k budove,
v ktorej je GOODPLACE je zakázané
- fajčiť
- fotografovať alebo filmovať priestory a osoby v GOODPLACE bez ich súhlasu.
- robiť hluk alebo svojím správaním inak obmedzovať pohodlie ostatných Klientov
- znečisťovať alebo ničiť Priestory, stroje a vybavenie;
- konzumovať potraviny alebo nápoje (okrem vody), okrem vyhradeného priestoru pri vstupe
- zasahovať do technického vybavenia, zariadení a strojov
- vnášať nebezpečné alebo horľavé látky, zariadenia alebo zbrane
- porušovať bezpečnostné a protiepidemiologické pokyny a pravidlá prevádzkovateľa
Osobám, ktoré porušujú tieto zákazy je Prevádzkovateľ oprávnený nepovoliť vstup do
GOODPLACE alebo ich požiadať o okamžité opustenie jeho Priestorov, pričom nie je za
rezervované alebo uhradené Služby poskytnúť žiadnu náhradu ani vrátiť cenu Služieb.
Zákaz vstupu: Do priestorov GOODPLACE majú zakázaný vstup
- osoby pod vplyvom alkoholu alebo iných psychotropných alebo toxických látok,
- osoby so zvieratami,
- osoby v silne znečistenom alebo inak nevhodnom odeve,
- agresívne a nebezpečne sa správajúce osoby, ktoré môžu ohrozovať okolie
- osoby, ktoré môžu prenášať nákazlivé ochorenia, boli v styku s takouto osobou alebo majú
povinnosť izolácie, karantény alebo povinnosť podstúpenia testu na nákazlivé ochorenie po
návrate z rizikovej oblasti alebo po styku s rizikovou osobu, a to až do obdržania osvedčenia
o negatívnom výsledku testu na prenosné alebo nákazlivé ochorenie. Osoby, ktoré porušili
tento zákaz vstupu je Prevádzkovateľ oprávnený požiadať o opustenie jeho Priestorov,
pričom nie je za rezervované alebo uhradené Služby poskytnúť žiadnu náhradu ani vrátiť
cenu Služieb.
Oblečenie: Klient je povinný na cvičenie využívať vhodné a primerané športové oblečenie a
čistú obuv s bielou podrážkou alebo kaučukovou podrážkou bez farieb, vhodnú na cvičenie v
interiéri. Z bezpečnostných dôvodov majú osoby, ktoré sa nemôžu samostatne pohybovať
alebo obliekať, či vyzliekať bez pomoci inej osoby, ako aj osoby s fyzickým alebo iným
postihnutím, u ktorých nie je možné predpokladať, že zvládnu cvičenie bez pomoci inej
osoby povolené cvičenie v GOODPLACE v sprievode inej osoby, ktorá je na spomenuté
úkony spôsobilá. Žiadame Klienta, ktorý potrebuje pri cvičení takúto asistenciu a vstupuje
preto s inou osobou, aby o tom vopred informoval Prevádzkovateľa alebo poslal
Prevádzkovateľovi emailové upovedomenie na adresu info@opengym.sk, aby
Prevádzkovateľ zabezpečil možnosť využitie QR kódu Klienta aj sprevádzajúcej osobe.
Náhrada škody Osoby, ktoré v Priestoroch, na pozemkoch pri GOODPLACE alebo
kdekoľvek v areáli GOODPLACE spôsobia škodu Prevádzkovateľovi, vlastníkovi strojov,
inému Klientovi alebo tretej osobe sú povinné túto škodu nahradiť a to do 3 dní od výzvy na
úhradu a vyčíslenia škody. V prípade, ak je škoda spôsobená Prevádzkovateľovi
registrovaným Klientom je Prevádzkovateľ svoj nárok na náhradu škody započítať na jeho
nevyčerpané predplatné za Služby (Kredit).
10. Ďalšie zmluvné podmienky
Sezónne promo akcie, zľavy: Platia len počas obdobia, ktoré je definované na webovej
stránke. Pri ich nevyužití nie je možná kompenzácia, vrátenie poplatku, či dodatočné
platenie. Akcia týkajúca sa nového registrovaného Klienta sa dá využiť iba jeden krát.
Copyright a duševné vlastníctvo: Ak nie je uvedené inak, Prevádzkovateľ vlastní všetky
autorské práva k textom, logám, fotografiám a ďalším predmetom duševného vlastníctva
umiestneným v jeho Priestoroch, na webových stránkach alebo na sociálnych sieťach.
Všetky registrované ochranné známky alebo neregistrované označenia alebo vyobrazenia
použité na týchto stránkach sú majetkom príslušných vlastníkov a použité iba s príslušnou
licenciou. Žiadna osoba nie je oprávnená kopírovať, pozmeňovať, ukladať, šíriť alebo inak
používať predmety duševného vlastníctva Prevádzkovateľa s výnimkou ich prehliadania
pre svoje osobné a nekomerčné použitie. Fotografovanie a natáčanie v Priestoroch:
Prevádzkovateľ môže pre vedecké, študijné alebo propagačné účely vyhotovovať
audiovizuálne záznamy, fotografie alebo zvukové záznamy z tréningov a poskytovania
Služieb v Priestoroch. V takom prípade Klientov vopred upozorní a Klient, ktorý s
vyhotovením záznamu nesúhlasí bude mať miesto určené tak, aby na zázname nebol
alebo, pokiaľ to nie je možné a pokiaľ o to Klient požiada priamo na mieste a bezodkladne,
môže mu byť umožnené poskytnutie Služby v náhradnom termíne. Klienti berú na vedomie,
že Prevádzkovateľ môže takéto fotografie a záznamy zverejňovať na svojej webovej stránke,
v marketingových dokumentoch alebo na sociálnych sieťach, a to aj na propagačné alebo
marketingové účely. Klienti nemajú právo bez súhlasu Prevádzkovateľa vyhotovovať v jeho
Priestoroch žiadne audiovizuálne alebo zvukové záznamy ani fotografovať.
11. Reklamačný poriadok
Služby:
Prevádzkovateľ zodpovedá za kvalitu poskytovaných služieb a za vady služieb v zmysle
platných právnych predpisov, najmä § 622 a 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník
v znení neskorších predpisov (ďalej ako „OZ“) v spojení s príslušnými ustanoveniami zákona
č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č.
372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne
záväzných právnych predpisov (ďalej ako „Zákon o ochrane spotrebiteľa“). V prípade, ak
zakúpená Služba obsahuje vady je Klient povinný uplatniť nároky z vád (reklamáciu) bez
zbytočného odkladu po tom, čo zistí dôvody na uplatnenie reklamácie, teda v deň v ktorom
nebola služba poskytnutá v dohodnutom alebo bežnom rozsahu, kvalite, množstve a
termíne, inak právo na reklamáciu zaniká. Pokiaľ sa vada týka ceny Služby, teda najmä ak
Služba nebola poskytnutá za cenu podľa cenníka alebo bola cena Služby nesprávne
zaúčtovaná, je Klient oprávnený uplatniť vadu do 30 dní od poskytnutia Služby. Nároky z vád
Služieb (reklamáciu) môže Klient uplatniť osobne v čase prevádzkových hodín recepcie na
recepcii GOODPLACE alebo emailom na adrese info@opengym.sk alebo písomnou
reklamáciou formou poštovej zásielky na adresu GOODPLACE s. r. o. , so sídlom Rezedová
1488/14, 821 01 Bratislava. Dodatočne zistené vady nebudú akceptované.
Služby:
Vlastnosti Tovaru a jeho cena a ďalšie informácie, týkajúce sa Tovaru, podľa čl. 10a Zákona
o ochrane spotrebiteľa sú sprístupnené na balení Tovaru alebo na predajnom automate. V
prípade, že zakúpený Tovar má vady, môže si jeho Klient uplatniť zodpovednosť
Prevádzkovateľa za vady Tovaru (reklamovať Tovar). Reklamáciu chuti, zloženia, poškodenia
tovaru alebo nekompletného tovaru alebo iných vnútornou prehliadkou zistených parametrov
tovaru musí Klient uplatniť ihneď po ich zistení, a to najneskôr v pracovný deň nasledujúci po
zakúpení Tovaru v predajnom automate, inak jeho nárok zaniká. Nároky z vád Tovaru
(reklamáciu) môže Klient uplatniť osobne v čase prevádzkových hodín recepcie na recepcii
GOODPLACE alebo emailom na adrese info@opengym.sk alebo písomnou reklamáciou
formou poštovej zásielky na adresu GOODPLACE s. r. o. , so sídlom Rezedová 1488/14,
821 01 Bratislava. Záruka za akosť zakúpeného Tovaru je poskytnutá v nasledovnej dĺžke
(,,záručná doba“):
- v prípade potravín do dátumu minimálnej trvanlivosti alebo do doby, do ktorej má byť tovar
spotrebovaný, pokiaľ sú zo strany kupujúceho dodržané podmienky pre ich skladovanie a
potravina nebola otvorená, s výnimkou prípadu, kedy to bolo nevyhnutné pre zistenie vady.
- Výnimkou sú tie potraviny, u ktorých sa uvádzanie minimálnej trvanlivosti nevyžaduje
právnymi predpismi, ako je káva, čaj, čerstvé ovocie a zelenina a ovocné šťavy – u týchto
výrobkov je Klient oprávnený uplatniť svoje práva z vád najneskôr do 24 hodín po zakúpení,
pokiaľ Prevádzkovateľ alebo platný právny predpis nestanoví výslovne inak. Toto
ustanovenie sa použije obdobne pri veciach, na ktorých je vyznačená krátka doba
trvanlivosti, alebo pri veciach podliehajúcich rýchlemu pokazeniu, na ktorých je vyznačená
doba, do ktorej je možné vec použiť,
- pri ostatných výrobkoch (nepotravinárskeho druhu) po dobu 24 mesiacov, ktorá začína
bežať od okamihu prevzatia tovaru Klientom. - v prípade, že zmluva, záručný list, reklama, či
obal tovaru určujú rozdielne dĺžky záručnej doby, platí doba z nich najdlhšia.
Klient má právo uplatniť svoje právo vyplývajúce zo záruky za akosť Tovaru len na Tovar,
ktorý má vady a bol preukázateľne zakúpený v Priestoroch. Za vadu Tovaru nemožno
považovať takú zmenu Tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho
opotrebenia alebo nesprávneho používania, skladovania či nesprávneho zásahu. Preukázať
zakúpenie Tovaru v priestoroch je povinný Klient a to predovšetkým v prípade, kedy
uplatňuje nároky z vady za Tovar po uplynutí 72 hodín od jeho zakúpenia, kedy už nie je
dostupný ani kamerový záznam z Priestorov.
Údaje poskytované pri reklamácii
Bez ohľadu na to, či sa reklamáciou uplatňujú nároky z vád Tovaru alebo Služby, je Klient
povinný pri reklamácii uviesť aspoň tieto údaje:
- dátum uplatnenia reklamácie. V prípade, ak Klient uplatňuje práva zo zodpovednosti z
vady Tovaru je povinný vadný
Tovar predložiť osobne v Priestoroch alebo ho odoslať do sídla Predávajúceho a vtedy je
reklamácia uplatnená až doručením Tovaru, čo v zázname o reklamácii vyplní
Prevádzkovateľ po tom, čo mu bude vadný Tovar doručený
- meno a priezvisko reklamujúceho Klienta, jeho kontaktná adresa, telefonický kontakt a
emailová adresa;
- druh reklamovaného Tovaru alebo Služby;
- dátum zakúpenia, cenu reklamovaného Tovaru alebo Služby a v prípade že je cena
vyúčtovaná faktúrou číslo faktúry ako dokladu o zakúpení reklamovaného Tovaru alebo
Služby; - dôvody reklamácie a popísané reklamované vady a nárok zo zodpovednosti za
vady, ktorý reklamujúci požaduje;
- podpis reklamujúceho Klienta
V prípade ak reklamácia neobsahuje informácie uvedené vyššie a tieto informácie nedopl
reklamujúci ani do 3 dní od výzvy Prevádzkovateľa na ich doplnenie, konanie o vybavení
reklamácie sa zastaví a reklamácia nebude riešená.
Riešenie reklamácie
Prevádzkovateľ po doručení reklamácie vyhotoví záznam o uplatnenej reklamácii, v ktorej
uvedie údaje podľa bodu 13.3.1 a pripojí potvrdenie o doručení reklamácie
Prevádzkovateľovi.
Prevádzkovateľ rozhodne podľa možností o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3
pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické
zhodnotenie stavu výrobku alebo preverenie okolností poskytnutia Služby, najneskôr do 30
dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Nároky pri vadách Služieb: V prípade poskytnutia Služby s vadami je Klient oprávnený a)
požadovať odstránenie vád poskytnutím náhradnej Služby, poskytnutie chýbajúcej Služby
alebo b) požadovať odstránenie vád opravou Služby, ak sú vady opraviteľné, alebo c)
požadovať primeranú zľavu z ceny Služby alebo d) odstúpiť od zmluvy, ak Služba nebola
vôbec poskytnutá.
Nároky pri vadách Tovaru:
- Ak Tovar nemá vlastnosti stanovené v článku 13.2.1 tohto reklamačného poriadku, má
Klient právo najmä o bezplatné odstránenie vady bez zbytočného odkladu, pokiaľ to nie je
vzhľadom k povahe vady neprimerané. Klient môže požadovať aj dodanie novej veci bez
vád, ale pokiaľ sa vada týka iba časti veci, môže Klient požadovať len výmenu vadnej časti, a
ak to nie je možné, môže odstúpiť od kúpnej zmluvy.
- Právo na dodanie novej veci, alebo výmenu jej účasti má Klient i v prípade odstrániteľnej
vady, pokiaľ nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší
počet vád. V takom prípade má Klient i právo od kúpnej zmluvy odstúpiť a bude mu za týchto
okolností vrátená kúpna cena Tovaru.
- Ak Klient neodstúpi od kúpnej zmluvy alebo ak neuplatní právo na dodanie novej veci bez
vád, na výmenu jej súčasti alebo na opravu veci, môže od predávajúceho požadovať
primeranú zľavu. Klient má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu Prevádzkovateľ
nemôže dodať novú vec bez vád, vymeniť jej súčasť alebo vec opraviť, ako aj v prípade,
že Prevádzkovateľ nezjedná nápravu v primeranej dobe, alebo že by zjednanie nápravy
kupujúcemu spôsobilo značné problémy.
- Ak sa vybaví reklamácia tovaru poskytnutím zľavy, bude peňažný rozdiel medzi pôvodnou
čiastkou a čiastkou po zľave vo výške zľavy vyplatený kupujúcemu na mieste uplatnenia
reklamácie v hotovosti, pokiaľ sa s Prevádzkovateľom nedohodne inak. - Okamžitá výmena
tovaru alebo jeho časti je podmienená aktuálnym stavom tovaru na sklade či predávajúceho.
Ak žiada Klient výmenu chybného tovaru za tovar bez vád alebo vrátenie kúpnej ceny, musí
predložiť reklamovaný tovar kompletný, so všetkým jeho príslušenstvom, ktoré bolo obsahom
pôvodného balenia tovaru.
- Záruka sa nevzťahuje na opotrebovanie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, a na
tovar akokoľvek upravovaný klientom alebo treťou stranou. Záruka sa tiež nevzťahuje na
škody, ktoré vznikli na tovare v dôsledku živelnej pohromy či poveternostných vplyvov, alebo
inými okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť Prevádzkovateľa.
- Pri tovare predávanom za nižšiu cenu sa záruka nevzťahuje na vady, pre ktoré bola
stanovená nižšia cena, a pri použitých veciach na vady zodpovedajúce miere používania
alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí Klientom.
Prevádzkovateľ po preskúmaní uplatnenej reklamácie rozhodne o spôsobe vybavenia
reklamácie v lehote podľa bodu 13.4.2. Klient je povinný pri vybavovaní reklamácie
poskytnúť Prevádzkovateľovi potrebnú súčinnosť vyžadovanú Prevádzkovateľom. V lehote
na vybavenie reklamácie zašle Prevádzkovateľ registrovanému Klientovi formou e-mailu
alebo iným Klientom prostredníctvom poštovej zásielky vyjadrenie k reklamácii a o spôsobe
odstránenia vád reklamovane služby.
Pokiaľ nie je konkrétne uvedené inak, riadi sa reklamačný poriadok príslušnými
ustanoveniami OZ a Zákona o ochrane spotrebiteľov.
V prípade, ak je Klient spotrebiteľom, teda je to fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení
spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania
alebo povolania a nie je spokojný so spôsobom ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho
reklamáciu alebo sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva, má právo obrátiť sa na
Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu. Ak Prevádzkovateľ na žiadosť Kupujúceho podľa
predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30
dní odo dňa jej odoslania Klientom, Klient má právo podať návrh na začatie alternatívneho
riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení
spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon o
ASR“). Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s
Prevádzkovateľom je (i) Slovenská obchodná inšpekcia, ktorú je možné za uvedeným
účelom kontaktovať na adrese Ústredný inšpektorát SOI, Odbor medzinárodných vzťahov a
ARS, Prievozská 32, poštový priečinok 29, 827 99 Bratislava alebo elektronicky na
ars@soi.sk alebo adr@soi.sk alebo (ii) iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v
zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska
Slovenskej republiky (zoznam oprávnených subjektov je dostupný na stránke
http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskychsporov/
146987s ), pričom Klient má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho
riešenia sporov sa obráti. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Klient môže na
podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre
riešenie sporov online, ktorá je dostupná na webovej stránke
http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
Návrh Klienta na začatie alternatívneho riešenia sporu musí v zmysle § 12 odsek 3
Zákona o ARS obsahovať:
- meno a priezvisko spotrebiteľa, adresu na doručovanie, elektronickú adresu a telefonický
kontakt, ak ich má,
- presné označenie Predávajúceho,
- úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočností, označenie, čoho sa Klient ako
spotrebiteľ domáha,
- dátum, kedy sa Klient ako spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a
informáciu, že pokus o
vyriešenie sporu priamo s Prevádzkovateľom bol bezvýsledný,
- vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu alternatívneho
riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá
dohoda o mediácii ani nebolo vo veci ukončené alternatívne riešenie sporu spôsobom podľa
§ 20 ods. 1 písm. a) až e) Zákona o ARS. Návrh možno podať v listinnej podobe,
elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môže Klient využiť
formulár, ktorého vzor je Kupujúcemu k dispozícii na stiahnutie na stránke Predávajúceho,
ako aj webovom sídle ministerstva ( a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov. K
návrhu Klient priloží doklady súvisiace s predmetom sporu, ktoré preukazujú skutočnosti
uvedené v návrhu. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba,
ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej
podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka
len sporu medzi spotrebiteľom a Prevádzkovateľom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy
alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa netýka
sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt alternatívneho
riešenia sporov môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho
riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
12. Osobné údaje
Osobné údaje Klientov a tretích osôb spracúva Prevádzkovateľ za podmienok, ktoré sú
uvedené v Informácii o spracúvaní osobných údajov GOODPLACE www.opengym.sk a s
ktorými sa Klient oboznamuje pri registrácii. Kópia tejto informácie je k dispozícii aj v Kiosku
GOODPLACE. Klienti berú na vedomie, že Priestory GOODPLACE najmä priestory vstupu,
platobný a predajný automat, chodby a spoločné priestory sú monitorované kamerovým
systémom na účely (i) bezpečnosti zdravia a majetku Prevádzkovateľa, jeho Klientov a
zamestnancov (ii) uplatňovania, obhajovania a preukazovania právnych nárokov
Prevádzkovateľa, podrobnosti o kamerovom systéme sú v Informácii o spracúvaní osobných
údajov. Otázky Prevádzkovateľovi, týkajúce sa spracúvania osobných údajov, mu môžete
adresovať na adresu Rezedová 1488/14, 821 01 Bratislava alebo v elektronickej podobe na
e-mail adresu: info@opengym.sk.
13. Orgány dohľadu
Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa pri poskytovaní služieb
športovo-relaxačného centra vykonáva Regionálny úrad verejného zdravotníctva vo Žiline.
Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa vo veciach ochrany
spotrebiteľa vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk).
Dohľad nad spracúvaním osobných údajov a plnením povinností prevádzkovateľa vykonáva
Úrad na ochranu osobných údajov (www.dataprotection.gov.sk/uoou/)
14. Záverečné ustanovenia
Tieto VOP sa riadia právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, predovšetkým
Občianskym zákonníkom, Obchodným zákonníkom a zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane
spotrebiteľa v znení neskorších predpisov. Prevádzkovateľ je oprávnený tieto VOP
kedykoľvek meniť a/alebo dopĺňať, a to najmä z dôvodu zmeny príslušných právnych
predpisov alebo interných postupov centra.
Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 12.03.2024.
V Hlohovci dňa 12.03.2024