úkony spôsobilá. Žiadame Klienta, ktorý potrebuje pri cvičení takúto asistenciu a vstupuje
preto s inou osobou, aby o tom vopred informoval Prevádzkovateľa alebo poslal
Prevádzkovateľovi emailové upovedomenie na adresu info@opengym.sk, aby
Prevádzkovateľ zabezpečil možnosť využitie QR kódu Klienta aj sprevádzajúcej osobe.
Náhrada škody Osoby, ktoré v Priestoroch, na pozemkoch pri GOODPLACE alebo
kdekoľvek v areáli GOODPLACE spôsobia škodu Prevádzkovateľovi, vlastníkovi strojov,
inému Klientovi alebo tretej osobe sú povinné túto škodu nahradiť a to do 3 dní od výzvy na
úhradu a vyčíslenia škody. V prípade, ak je škoda spôsobená Prevádzkovateľovi
registrovaným Klientom je Prevádzkovateľ svoj nárok na náhradu škody započítať na jeho
nevyčerpané predplatné za Služby (Kredit).
10. Ďalšie zmluvné podmienky
Sezónne promo akcie, zľavy: Platia len počas obdobia, ktoré je definované na webovej
stránke. Pri ich nevyužití nie je možná kompenzácia, vrátenie poplatku, či dodatočné
platenie. Akcia týkajúca sa nového registrovaného Klienta sa dá využiť iba jeden krát.
Copyright a duševné vlastníctvo: Ak nie je uvedené inak, Prevádzkovateľ vlastní všetky
autorské práva k textom, logám, fotografiám a ďalším predmetom duševného vlastníctva
umiestneným v jeho Priestoroch, na webových stránkach alebo na sociálnych sieťach.
Všetky registrované ochranné známky alebo neregistrované označenia alebo vyobrazenia
použité na týchto stránkach sú majetkom príslušných vlastníkov a použité iba s príslušnou
licenciou. Žiadna osoba nie je oprávnená kopírovať, pozmeňovať, ukladať, šíriť alebo inak
používať predmety duševného vlastníctva Prevádzkovateľa s výnimkou ich prehliadania
pre svoje osobné a nekomerčné použitie. Fotografovanie a natáčanie v Priestoroch:
Prevádzkovateľ môže pre vedecké, študijné alebo propagačné účely vyhotovovať
audiovizuálne záznamy, fotografie alebo zvukové záznamy z tréningov a poskytovania
Služieb v Priestoroch. V takom prípade Klientov vopred upozorní a Klient, ktorý s
vyhotovením záznamu nesúhlasí bude mať miesto určené tak, aby na zázname nebol
alebo, pokiaľ to nie je možné a pokiaľ o to Klient požiada priamo na mieste a bezodkladne,
môže mu byť umožnené poskytnutie Služby v náhradnom termíne. Klienti berú na vedomie,
že Prevádzkovateľ môže takéto fotografie a záznamy zverejňovať na svojej webovej stránke,
v marketingových dokumentoch alebo na sociálnych sieťach, a to aj na propagačné alebo
marketingové účely. Klienti nemajú právo bez súhlasu Prevádzkovateľa vyhotovovať v jeho
Priestoroch žiadne audiovizuálne alebo zvukové záznamy ani fotografovať.
11. Reklamačný poriadok
Služby:
Prevádzkovateľ zodpovedá za kvalitu poskytovaných služieb a za vady služieb v zmysle
platných právnych predpisov, najmä § 622 a 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník
v znení neskorších predpisov (ďalej ako „OZ“) v spojení s príslušnými ustanoveniami zákona
č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č.
372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne
záväzných právnych predpisov (ďalej ako „Zákon o ochrane spotrebiteľa“). V prípade, ak
zakúpená Služba obsahuje vady je Klient povinný uplatniť nároky z vád (reklamáciu) bez
zbytočného odkladu po tom, čo zistí dôvody na uplatnenie reklamácie, teda v deň v ktorom
nebola služba poskytnutá v dohodnutom alebo bežnom rozsahu, kvalite, množstve a
termíne, inak právo na reklamáciu zaniká. Pokiaľ sa vada týka ceny Služby, teda najmä ak
Služba nebola poskytnutá za cenu podľa cenníka alebo bola cena Služby nesprávne